Potrzebujesz szybkiej wyceny?

Reklamacja w SHELMO — szybka, prosta i na korzyść klienta​​

Skontaktuj się z nami i zapytaj o aktualną ofertę. Dzięki sprawnej obsłudze i własnej linii produkcyjnej oferujemy szybkie terminy realizacji

Sprawdź też:
6 grudnia 2024

Reklamacja w SHELMO — szybka, prosta i na korzyść klienta

W SHELMO doskonale rozumiemy, jak ważne dla firm z branży chłodniczej i wyposażenia sklepów, jest przestrzeganie terminów. A otwarcie nowego sklepu na czas, to kwestia priorytetowa, bez względu na okoliczności. Specjalizujemy się w produkcji wysokiej jakości wyrobów z drutu, takich jak kosze, półki, regały, stojaki i inne elementy wyposażenia, które trafiają zarówno do sklepów, jak i do przemysłu. Jesteśmy świadomi, że czasami rzeczywistość odbiega od planów, dlatego nasz proces reklamacji został zaprojektowany z myślą o tym, aby był szybki, elastyczny i odpowiadał na potrzeby naszych klientów.

Szybka odpowiedź i wsparcie opiekuna klienta

Jeśli masz zastrzeżenia do otrzymanego zamówienia, wystarczy, że skontaktujesz się z nami. Każdy klient SHELMO ma swojego opiekuna, który od początku do końca koordynuje procesem reklamacji, co przyspiesza obsługę i daje pełne wsparcie bez zbędnej biurokracji. Opiekun klienta jest Twoim bezpośrednim punktem kontaktowym, co zapewnia szybsze rozwiązywanie problemów w przypadku zgłoszenia wady lub chęci wymiany towaru. Dbamy o to, aby cały proces był jak najbardziej przejrzysty i komfortowy dla klienta.

Problemy rozwiązujemy natychmiastowo

Naszym priorytetem jest dostarczenie właściwego zamówienia, w jak najkrótszym czasie, więc zanim zaczniemy analizować przyczyny problemu, przystępujemy do realizacji nowej partii. Zdarza się, że przyczyny reklamacji wynikają z nieaktualnych rysunków technicznych lub błędnego pakowania, co może prowadzić do uszkodzeń podczas transportu. Mimo tego, najważniejsze dla nas jest zadowolenie klienta i krótki czas realizacji. Analiza przyczyn to kwestia drugorzędna — nasz produkt musi dotrzeć na czas, bez względu na okoliczności. SHELMO zapewnia pełną obsługę reklamacyjną przez okres 12 miesięcy od daty dostarczenia towaru.

Reklamacje na poziomie zaledwie 2,66%

Dzięki wysokim standardom jakościowym, reklamacje w SHELMO zdarzają się sporadycznie — w 2023 roku wyniosły zaledwie 2,66% wszystkich wyprodukowanych przez nas elementów. Przyczyny reklamacji, wnikały głównie z błędów w dokumentacji technicznej, dostarczenia niepoprawnego rysunku lub niedopatrzenia podczas pakowania przesyłki.

Przejrzysty i efektywny proces reklamacji w SHELMO

Dzięki spersonalizowanemu podejściu oraz dedykowanemu zespołowi, proces reklamacji w SHELMO jest szybki, prosty i niezawodny. Nie tracimy czasu na zbędne procedury i dokumenty, bo wiemy, że nasi klienci oczekują przede wszystkim sprawnych i skutecznych sposobów rozpatrzenia reklamacji. Staramy się, aby każde zgłoszenie było rozpatrywane w ciągu kilku dni. Średni czas zamknięcia reklamacji wynosi do 9 dni, co pozwala na szybkie i efektywne rozwiązanie problemu.

Złóż reklamację

Jeśli chcesz złożyć oświadczenie bądź reklamacje, skontaktuj się bezpośrednio ze swoim opiekunem klienta. Możesz także kliknąć przycisk poniżej i wysłać do nas wiadomość e-mail z opisem sytuacji lub problemu.

Masz problem ze swoim zamówieniem?
Kliknij tutaj, aby łatwo i szybko złożyć reklamację.